zajęcia organizowane

w najbliższym czasie

Joga, praktyka medytacji, pranajamy…       25 – 31 sierpnia

Joga, praktyka medytacji, pranajamy… 25 – 31 sierpnia

Dużo medytacji w ciszy na łonie natury, intensywna praca z oddechem - to główny cel tego odosobnienia... Ta praktyka pomoże Ci napełnić się witalną energią i da Ci siłę do…

Więcej
Joga  odżywiania – oczyszczanie organizmu…   14 – 16 lipca

Joga odżywiania – oczyszczanie organizmu… 14 – 16 lipca

Zapraszamy na oczyszczający ciało i duszę post od niezdrowego jedzenia, zgiełku i codziennej gonitwy myśli... Chcesz coś zmienić w swoim życiu, wyglądzie, poczuć przypływ energii ?   Monodieta na bazie…

Więcej

surya namaskar

powitanie słońca

stań wyprostowany, stopy złączone, ciężar ciała rozłożony równomiernie na obu stopach, złącz obie dłonie na wysokości piersi i patrz prosto przed siebie

wdychając powietrze, powoli unieś ramiona do góry, wysuń biodra i wygnij się lekko do tyłu, patrząc w górę, rozluźnij szyję

robiąc wydech skłoń się do przodu, utrzymaj kolana wyprostowane, tylko jeżeli nie sprawia ci to trudności, jeżeli tak, możesz je lekko ugiąć, kiedy będziesz sięgał dłońmi ziemi, łokcie i ramiona powinny być rozluźnione, jeżeli nie możesz dotknąć ziemi, nie przejmuj się, sięgnij tak nisko, jak potrafisz

wyciągnij prawą nogę do tyłu, lewa noga zgięta w kolanie, stopa płasko na ziemi, wyciągnij kręgosłup, rozszerz klatkę piersiową i jednocześnie unieś  głowę i szyję do góry, patrz w górę

w czasie wydechu dostaw lewą stopę do prawej, utrzymuj tułów w linii prostej podpierając się rękami

powoli opuść ciało do ziemi, aż osiem punktów twojego ciała, w tym stopy, kolana, ręce oraz klatka piersiowa i czoło- dotkną ziemi, pośladki, uda i brzuch unieś ku górze, palce stóp podwinięte, wytrzymaj tak przez chwilę, następnie wstrzymując oddech opuść ciało w kierunku podłoża

unieś klatkę piersiową, używając mięśni pleców, nie rób tego za pomocą mięśni ramion lub głowy i szyi, wyciągając kręgosłup w górę trzymaj łokcie blisko ciała, wyciągnij do tyłu palce stóp

podczas wydechu podkurcz palce stóp, podnieś pośladki i biodra do góry, opieraj się na stopach i rękach, ręce i stopy rozstawione na szerokość ramion, głowę schowaj między ramiona, rozluźnij głowę i szyję

podczas wdechu zrób krok do przodu, prawa noga wysunieta do tyłu, lewa stopa ułożona pomiędzy dłońmi, głowę unieś ku górze

podczas wydechu dostaw prawą stopę do lewej, prostując obie nogi, wykonaj skłon w przód, a jeśli to możliwe, oprzyj dłonie na podłodze obok stóp, a głową dotknij kolan

przy wdechu unieś ramiona w górę i odchyl się do tyłu powracając tym samym do pozycji drugiej

robiąc wydech opuść ramiona i powróć do pozycji wyjściowej, dłonie złożone przed klatką piersiową

  • Pozdrowienie
  • Uniesienie ramion
  • Ręce do stóp
  • Jeździec
  • Wykrok
  • Osiem punktów
  • Kobra
  • Góra
  • Krok
  • Skłon
  • Odchylenie
  • Zakończenie